ציפוי שיניים בירושלים - כל השיטות וההבדלים ביניהן - מרכז אקרמן לרפואת שיניים
ציפוי שיניים בירושלים

ציפוי שיניים בירושלים – כל השיטות וההבדלים ביניהן

ציפוי שיניים הוא פתרון דנטאלי המיושם במגוון רחב של טיפולי אסתטיקה דנטאלית במסגרת קיים צורך בציפויי שכבת השן בחומר ציפויי ייעודי. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע על מטרות הציפוי והשיטות באמצעותן מתבצעים טיפולי ציפויי שיניים.

ציפויי שיניים – מתי ?

ציפוי שיניים בירושלים או בכל עיר אחרת בישראל, היא פעולה המיושמת במסגרת טיפולי אסתטיקה דנטאלית וטיפולי שיניים נוספים בהם קיים הכרח בפעולת ציפויי השן. בין יתר המקרים בהם נחוצה פעולת הציפוי תוכלו למצוא:

  • בכל אותם מקרים בהם קיים הכרח בציפוי השיניים לצורך סגירה או צמצום רווח המופיע בין השיניים
  • בכל אותם מקרים בהם קיים הכרח בהסרת כתמים מהשיניים לאחר טיפולי הלבנת שיניים
  • בכל אותם מקריים בהם קיים הכרח בעיצוב צורת השן מחדש לאחר טיפולי שיניים כאלו ואחרים
  • בכל אותם מקרים בהם נדרשת פעולת השלמה של שן שבורה בחלק ו/או סדוקה
  • בכל אותם מקרים בהם קיים צורך בציפויי השיניים לאחר טיפולי אורתודנטיה ליישור השיניים

חשוב לציין שאחד מהשימושים הנפוצים ביותר בחומרי הציפוי השיניים נעשה במקרים בהם קיימות בחלל הפה סתימות אשר הובילו לשינויי גוון השיניים ובעיקר בשיניים הקדמיות. במקרים, אלו, ציפוי שיניים בירושלים או בכל עיר אחרת, מהווה טיפול אסתטי המעניק לשיניים הקדמיות מראה טבעי ואחיד.

איזה סוגי ציפויים קיימים לשיניים?

טיפולי ציפוי שיניים בירושלים או בכל עיר אחרת, מיושמים באמצעות שתי שיטות טיפול עיקריות:

  1. טיפול באמצעות ציפוי שיניים מסוג למינייט
  2. טיפול באמצעות ציפוי שיניים מסוג לומירנס

על מנת להבין מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטה ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות כל אחת מהן:

ציפוי שיניים מסוג למינייט –

ציפוי למינייט לשיניים נחשב לציפוי עמיד יותר בפני הכתמה של השיניים, ולכן, יותר ויותר רופאי שיניים בוחרים לעשות שימוש בשיטת הלימיינט למטרות ציפוי השיניים. ציפוי מסוג זה מיוצר מחרסינה העוברת תהליך של דחיסה ולאחר מכך שריפה בחום גבוה, כאשר תהליך הייצור מקנה חומר ציפוי עמיד וחזק.

  • יתרונות השיטה: עמידות גבוהה בפני כתמים, גוון אחיד הנותר למשך זמן ממושך יותר, התאמה מדויקת של הגוון הרצוי לציפוי שיניים השוכנות לצד שיניים טבעיות.
  • חסרונות השיטה: עלות גבוהה יחסית בהשוואה לטיפולי כתרים רגילים, נדרשת פעולה מקדימה של שיוף והשחזת השן המטופלת לפני הדבקת הציפוי.

ציפוי שיניים מסוג לומינרס –

ציפוי שיניים המיוצר אף הוא מחרסינה במסגרת תהליך של דחיסת החומר ושריפתו. יחד עם זאת, ציפוי מסוג לומינרס הוא ציפוי דק יותר בהשוואה לציפוי מסוג למינייט, כאשר עובי הציפוי עומד על 0.2 מ"מ.

  • יתרונות השיטה: טיפול נקודתי וקל יותר בהשוואה לטיפול ציפוי שיניים באמצעות למינייט, פעולת הדבקת הציפוי על גבי השן איננו מחייבת את שיופה והשחזתה של השן.
  • חסרונות השיטה: עובי ציפוי דק יותר אשר אינו מתאים לכל מטרת ציפוי.

ציפוי שיניים למינייט VS ציפוי שיניים לומינרס – מה עדיף?

בכל הנוגע לשאלה מה עדיף: ציפוי שיניים בירושלים באמצעות שיטת הלמינייט או שיטת הלומינרס, התשובה חייבת להתקבל לאחד היוועצות מוקדמת עם רופא השיניים ובהתאם לגוון השיניים הטבעיות המיועדות לציפויי. כפי שציינו לעיל, מרבית רופאי השיניים בוחרים לבצע טיפולי ציפויי שיניים באמצעות שיטת הלמינייט, וזאת לנוכח העבודה שהיא מאפשרת להם להתאים את הגוון הרצוי ולנוכח העובדה שציפוי זה עמיד וחזק יותר ונשמר לאורך זמן. מנגד, מטופלים הנדרשים לטיפולי ציפויי שיניים, עלולים להירתע מהצורך בשיוף והשחזת השיניים ולכן חלק מהם בוחרים בציפוי שיניים בשיטת לומינרס.

ציפויי שיניים לאחר טיפולי הלבנת שיניים

טיפולי הלבנת שיניים מיועדים לכל אילו מביניכם הנאצלים להתמודד עם שינויים כאלו ואחרים בגוון הטבעי של שיניהם ולכל אילו מביניכם המעוניינים לשמור על מראה גוון שיניים אחיד, בוהק ויפה. במקרים בהם טיפולי ההלבנה נועדו לצרכי הסרה ו/או טשטוש של כתמים המופיעים על גבי השן, קיים צורך לעיתים בהשלמת הטיפול באמצעות ציפויי שיניים בירושלים או בכל עיר אחרת, וזאת על מנת להסתיר את הכתם אשר איננו ניתן להלבנה במסגרת טיפולי ההלבנה. במקרים אלו, חשוב להיוועץ עם הרופא המטפל לפני תחילת טיפולי ההלבנה וזאת על מנת לבחון את יעילותו של הטיפול באופן פרטני.

קראו גם על: טיפולי שיניים בהריון

דילוג לתוכן