מרכז אקרמן לרפואת שיניים - השתלות שיניים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד

7

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לקבל במתנה שיניים חדשות!

שתלים דנטליים הם המצאת המיליון שהחליפה את התותבות השמרניות של פעם. באפשרות השתלים ניתן לקבל שיניים חדשות במתנה תחת שיניים קבועות שנהרסו ואבדו ללא תקנה. אם בעבר היה התהליך של השתלת שיניים מלווה בכאבים ובפרק זמן הארוך הרי שהיום הוא התקצר פלאים ואפשר לקבל פה חדש תוך יום!

מהם שתלים דנטליים?

שתלים דנטליים הם למעשה מן ברגים המוכנסים אל תוך הלסת ועליהם מלבישים מבנה של השן. הם באים להחליף שיניים קבועות חסרות, לפעמים מדובר בשן בודדת ולפעמים בכל הלסת. בעקרון היה מדובר בתהליך ארוך ומייגע. היות ואחרי החדרת השתלים היה צורך להמתין כמחצית השנה עד להחלמה מלאה של השתלה וכדי לוודא שהם הוכנסו לפה ללא שום ליקוי.

מי צריך שתלים דנטליים?

אף אחד לא ממהר לבצע שתלים, על אף שהם היום פתרון מוצלח. בכל מקרה של נזק לשן ינסה רופא השיניים להציל את השן הקבועה, כי למקור אין תחליף וזה ברור גם כאן. רק במקרה שהשן אבדה לחלוטין אם בעקבות נסיגת חניכיים או זיהום חמור, כאשר אין יותר אפשרות להשיב אותה לתפקוד, חושבים על שתלים דנטליים בתור אפשרות.

שתלים דנטליים הם בעצם התחליף למה שהיה בעבר שיניים תותבות. אלו שיניים נשלפות שהיו גורמות אי נוחות רבה ותלות בתותבת הנלווית לכל מקום.

שתלים דנטליים בין יום

היום השתנו הכללים, וצוות מרכז אקרמן לרפאות שיניים מציג את הפריצה הגדולה בתחום. לא עוד שתלים דנטליים המבוצעים משך זמן רב ונמשכים מעל חצי שנה, אלא טיפול קצר ומיומן אשר נעשה ביום אחד.

באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת מבצעים סי.טי. בפה של המטופל, וכך קולט הרופא את כל הנתונים ואת מבנה הלסת במדויק. הוא יכול לבנות על פי המבנה שקיבל מן פלטה מובנית מתאימה למטופל במדויק. על גבי סד זה הוא מחורר חורים עבור השתלים בהתאם לצורך הספציפי.

ביום הטפול מלביש הרופא את אותה שבלונה בלסת של המטופל ובתוך אותם חורים הוא מחדיר את השתלים שהוכנו אף הם מראש.

המטופל משתחרר לביתו להתאוששות עם שיניים חדשות להנאתו המלאה.

נשמע מצוין? אתם מוזמנים לנסות. פנו למרפאת ד"ר אקרמן וקבלו הצעה מיד!

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם

טיפולי שיניים למבוגרים

טיפולי שיניים למבוגרים כיום, יותר ויותר, מתרכזת רפואת השיניים הגריאטרית ברפואת הפה ובשיקום השן. הגישה הרווחת היא לשמור על השיניים

קראו עוד »

צוות הרופאים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם צוות המרפאה צוות המרכז נבחר ע"י ד"ר אקרמן בקפידה,  בדגש על האיכויות האישיות והמקצועיות, המסירות,

קראו עוד »

הרמת סינוס

כך מתגברים על כל המכשולים! ההתקדמות הגדולה בתחום השתלים הדנטליים, הביאה לקידום אדיר. מהיום ניתן לשחזר כל חסר בפה, בעזרת שתלים

קראו עוד »
דילוג לתוכן