מרכז אקרמן לרפואת שיניים - יישור שינים פנימי (INCOGNITO)

יישור שינים פנימי (INCOGNITO)

יישור שיניים פנימי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יישור שיניים פנימי- כל מה שעקום מתיישר

אין ספק כי אנשים וילדים בעלי שינים עקומות מרגישים חסרי ביטחון בחברת ידידים, משפחה וחברים כתוצאה מהפגם האסטטי של השיניים המלווה והבריאותי המלווה אותם.

שיניים עקומות- לא לכל החיים

שיניים עקומות עלולות להיגרם מחוסר מקום מספק לבקיעת כל השיניים. השיניים בוקעות במקום לא תקין ונוצר מראה של שיניים עקומות. חלק מהשיניים בולטות החוצה וחלק מהן בולטות פנימה. חוסר המקום יכול אף להשפיע על מספר שיניים שלא לבקוע ולהישאר כלואות בלסת.

שיניים עקומות גורמות סבל רב עבור ילדים או מבוגרים, הם פוגעים באסטטיקה של הפנים, יוצר חוסר נוחות מרבית בפה, וגורם להיווצרות גבוה של חיידקים, עששת, דלקות חניכיים, ועוד.

חשיבות הטיפול ויישור השיניים

ד"ר אקרמן מציין כי הזנחת הטיפול בשיניים כלואות עלול לגרום נזק לשיניים סמוכות, נזק זה עשוי להתבטא בפגיעה בשיניים, ברקמות תומכות, בעצם ובחניכיים.עם השנים הצפיפות בשיניים עלול להחמיר כתוצאה מהשינויים הפיזיולוגיים הבאים עם הגיל.

יישור שיניים פנימי

הטיפול האורתודנטי המוצע כיום על ידי ד"ר אקרמן מיישר את השיניים, משפר את המראה ואת התפקוד שלהם. הטיפול מסייע לפעולת שרירי הלסת שנוטים לעבוד באופן לא תקין כתוצאה משיניים עקומות. טיפול אורתודנטי פנימי עושה שימוש במכשירים שונים המפעילים לחץ עדין על השיניים ואינו נראה כלפי חוץ. לחץ זה הנמשך מספר חודשים או שנים מזיז את השיניים למצב נכון וישר על קשת השיניים.

הטיפול ממציא מקום בקשת לכל השיניים אם בפתיחת ובהרחבת הקשת, אם בעקירת שן או שיוף קל של השן. יישור השיניים נמצא כפתרון הולם בעיית השיניים עקומות. ישנם מגוון של טיפולים חדשניים המותאמים לגיל ולמצב השינני של המטופל.

יישור שיניים פנימי ד"ר אקרמן

חידוש- יישור שיניים פנימי

במרכז אקרמן לרפואת שיניים מתמחים בכל טיפולי השיניים, כגון: השתלות שיניים, טיפולי חירום, הלבנת שיניים ועוד. בנוסף הוא מטפל בשיניים עקומות על ידי יישור שיניים פנימי, האביזרים או המכשירים הנמצאים בפה אינם נראים לעין. ובכך המכשיר לא פוגע במראה הפנים ובאסטטיקה של המטופל.

מאיתנו תצאו עם חיוך זוהר שילווה אתכם לאורך שנים רבות.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הגולשים, ולשם כך הושקעו מאמצים רבים בהנגשת אתר זה. מטרת

קראו עוד »

כירורגיה ועקירות

המקום האידיאלי לעקירה ולכירורגיה! לא נעים לעקור שיניים, ויש אנשים רבים החוששים מאז. החשש הוא מוצלח, לפעמים גם פסיכולוגי, אבל

קראו עוד »

טיפולי שורש

פעולה שגרתית שדורשת מיומנות! טיפולי שורש הם חלק מפעולות שבשגרה בכל מרפאת שיניים. למרות היותה שכיחה יש לבצע אותה בדיוק

קראו עוד »
דילוג לתוכן